Wnioski na utrzymanie aparatury naukowo- badawczej (SPUB)
Wnioski należy złożyć w systemie OSF w terminie do 31 sierpnia 2020 r.
We wskazanym terminie wnioskodawcę zobowiązuje się do złożenia wygenerowanych z systemu OSF informacji zawierających dane wnioskodawcy i oświadczenia (określone odpowiednio w części A wniosku) w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP na elektroniczną skrzynkę podawczą Ministra bądź w postaci papierowej.
W związku z powyższym prosimy o przesłanie w wersji elektronicznej do Zespołu ds. Nauki
do dnia 24 sierpnia 2020 r.:
- skanu części A wniosku parafowanego przez Dziekana Wydziału,
- pliku pdf części A wniosku bez parafek,
- skanu wersji roboczej wniosku parafowanego przez Dziekana Wydziału oraz w części finansowej przez pełnomocnika Kwestora.
dane wnioskodawcy do wniosku w systemie OSF (.pdf) (dane tożsame jak do wniosku o inwestycje aparaturowe i budowlane)
Po akceptacji wniosku przez Kwestor i Rektora PW, Zespół ds. Nauki poinformuje jednostki naukowe o możliwości wysłania wniosku elektronicznie w systemie OSF.
Szczegółowych informacji udziela: p. Joanna Gruszka, e-mail: Joanna.Gruszka@pw.edu.pl, tel. (22) 234 64-46