Raporty z inwestycji na działalność naukową i SPUBu
1. W dniu 22 lutego 2021 r. mija termin złożenia do Zespołu ds. Nauki raportu z inwestycji na działalność naukową.
Raport końcowy składa się w terminie 60 dni po dokonaniu ostatniej płatności związanej z finansowaniem inwestycji.
2.W dniu 24 marca 2021 r. mija termin złożenia do Zespołu ds. Nauki raportu na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego (SPUB) lub specjalnej infrastruktury informatycznej (SPUB-I).
Raport końcowy składa się w terminie 90 dni od daty zakończenia realizacji zadania, na które przyznano środki finansowe.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I PROCEDURA SKŁADANIA RAPORTÓW:
Sposób przygotowania raportów:
Dla środków przyznanych decyzją w roku 2019 należy:
• zalogować się w systemie OSF jako Redaktor wniosku,
• wybrać dany wniosek, który otrzymał finansowanie a następnie wejść w zakładkę „Raport”,
• pobrać plik raportu (w pliku znajdują się dwa raporty - roczny i końcowy, należy wybrać właściwy),
• uzupełnić plik raportu i zapisać w formacie PDF (uwaga – w postaci umożliwiającej kopiowanie tekstu, tj. niedopuszczalne są skany),
• dołączyć wypełniony plik w systemie OSF.
Dla środków przyznanych decyzją w roku 2020 należy:
• zalogować się w systemie OSF jako Redaktor wniosku,
• wybrać dany wniosek, który otrzymał finansowanie a następnie wejść w zakładkę „Raport”,
• w odpowiednio przygotowanym do tego module, wypełnić raport,
• wygenerować część z podpisami oraz całość raportu.
Procedura składania raportów:
Inwestycje na działalność naukową
raport roczny: do dnia 22 lutego 2021 r. należy przesłać do Zespołu ds. Nauki,
raport końcowy: na 5 dni przed upływem 60, po dokonaniu ostatniej płatności związanej z finansowaniem inwestycji
SPUBy
raport roczny: do dnia 24 marca 2021 r. należy przesłać do Zespołu ds. Nauki,
raport końcowy: na 5 dni przed upływem 90, od daty zakończenia realizacji zadania, na które przyznano środki finansowe.
Należy:
• wydrukować raport (utworzony plik PDF dla decyzji z 2019r oraz wygenerowany z modułu OSF dla decyzji z 2020r),
• opatrzyć parafkami Dziekana Wydziału oraz Pełnomocnika Kwestora (w zakresie finansowym),
• przesłać skan raportu z wymaganymi parafkami oraz egzemplarz bez parafek na adres e-mail:Joanna.Gruszka@pw.edu.pl;
• ZNN przekaże raport do podpisu Kwestor i Prorektora ds. Nauki. Po podpisaniu ZNN poinformuje jednostkę o możliwości wysłania raportu w systemie OSF,
• raport podpisany elektronicznie przez Kwestor i Prorektora ds. Nauki zostanie wysłany przez Zespół ds. Nauki na skrzynkę podawczą MEiN.
Szczegółowe informacje:
inwestycje na działalność naukową https://www.znn.pw.edu.pl/Finansowanie-nauki/Dotacje-celowe
SPUBy https://www.znn.pw.edu.pl/Finansowanie-nauki/Dotacje-podmiotowe