Komunikat Rady Doskonałości Naukowej - akta sprawy dotyczące odwołania albo zażalenia

źródło:www.rdn.gov.pl

Akta sprawy wraz w wniesionym zażaleniem albo odwołaniem powinny być kompletne, tj. zawierać wszystkie dokumenty złożone przez osobę ubiegającą się o nadanie stopnia doktora albo doktora habilitowanego, jak i dokumenty wytworzone przez podmiot doktoryzujący albo habilitujący oraz Radę Doskonałości Naukowej, w przypadku, gdy organ ten podejmował czynności w toku postępowania i kierował pisma do tych podmiotów.

W aktach sprawy powinny znajdować się także odpowiednie wyciągi z protokołów posiedzeń właściwego organu, a także potwierdzenia doręczeń dokumentów, w szczególności postanowień oraz decyzji administracyjnych, które były kierowane do osoby ubiegającej się o nadanie stopnia, jak i udokumentowanie nadania wszystkich pism, w tym wniesionego zażalenia albo odwołania, które były kierowane przez wnioskodawce.

W przedmiotowych aktach powinny znaleźć się także zlecenia i umowy dotyczące sporządzenia opinii przez recenzentów oraz zaproszenia na posiedzenia.

Jednocześnie ze względu na konieczność sprawnego procedowania omawianych spraw a także dochowania terminów, Rada Doskonałości Naukowej zwraca się z prośbą o przekazywanie wniesionych zażaleń albo odwołań wraz z aktami  sprawy w formie potwierdzonych za zgodność kopii zapisanych na dwóch elektronicznych nośnikach danych. Konieczne jest także dołączenie podjętych uchwał senatu albo rad naukowych.

Szczegóły:

https://www.rdn.gov.pl/komunikaty,komunikat-nr-202020-w-sprawie-przekazywania-akt-sprawy-w-wyniku-skladanego-do-rady-doskonalosci-naukowej-odwolania-albo-zazalenia.html